Korte introductie van de school

OBS Sprengenpark vindt u aan het eind van de Schotweg, aan de rand van het centrum en vlakbij het Sprengenpark. In maart 2006 namen we onze intrek in het huidige gebouw. Een gebouw, volledig toegerust voor het onderwijs van de 21e eeuw. Een ‘fris’ gebouw met licht en ruimte waar zowel leerlingen als personeel met veel plezier in kunnen werken en waar ouders altijd welkom zijn.

De kinderen van Sprengenpark gaan vijf gelijke dagen naar school. Iedere schooldag start om 8.30 uur en eindigt om 14.00 uur. Alle kinderen lunchen, samen met een juf of meester, op school.
Het vijf gelijke dagen rooster zorgt voor veel rust, regelmaat en voorspelbaarheid voor de kinderen.

In onze school is ook een voorschoolse- en naschoolse opvang gevestigd.

OBS Sprengenpark telt rond de 100 leerlingen en is daardoor een basisschool waar iedereen je kent en je je welkom voelt, als kind en als ouder.